SEO Tools comparison and reviews


Kremlin-backed English-language news channel prepares for launch

  • 2005-09-21
  • From wire reports
Russia Today, a 24-hour English satellite TV channel, failed to meet its launch date last week, as the station's managers tried to put a brave face on an otherwise uncanny Kremlin venture. "Today [Sept. 15] we're beginning the technical broadcast, but we don't want to give a definite date for the full launch now because of problems we may still encounter," news editor Margarita Simonyan was quoted as saying last week. She insisted that the station's launch had never been scheduled for Sept. 15. The channel, which will aim to present a more positive image of Russia, is to broadcast to North ...
 
The article you requested can be accessed only by subscribing to the online version of The Baltic Times. If you are already subscribed to The Baltic Times, please authorize yourself.


In case you don't have a subscription yet - please visit our SUBSCRIPTION section